Monday 3 June 2013

PELAKON DAFI AF KENA TANGKAP KHALWAT????



DAFI AF
assalamualikum 

 Baru ni kes DAFI AF dikatakan kena tangkap kalwat ? betul ke sama ada gosip semata - mata .
jom kita baca selanjutnya...

Macam tidak percaya,kali ini giliran Dafi AF pula berhadapan dengan tuduhan khalwat?
Selepas isu khalwat Pelakon Shahz Jaszle . Dafi AF yang berada di Batu Pahat, Johor untuk satu penggambaran telah di tangkap khalwat bersama pembantu peribadinya & mereka di katakan tidur dalam satu bilik hotel yang sama 

      kira-kira jam 1.00 pagi AHAD bilik beliau telah diserbu oleh empat orang lelaki yang mengaku mereka anggota pencegah maksiat, ujarnya " DAFI AF " dan meminta izin untuk mengeledah biliknya kerana mendapat aduan yang beliau bersekedudukkan dengan wanita tersebut . LALU Dafi AF memberikan kerjasama untuk mereka memeriksa kerana percaya dirinya tidak bersalah.

Kumpulan empat orang lelaki berkenaan beredar dari bilik hotel Dafi AF selepas mereka tidak memjumpai apa - apa bukti yang beliau berkhalwat.  

    Menyifatkan tuduhan itu sebagai tidak masuk akal.Dafi mengakui yang pembantu peribadinya memang seorang wanita. etapi mereka hanya berkongsi tingkat hotel yang sama, bukannya berkongsi bilik.

      Walaubagaimana pun keadian tersebut memberi satu pengajaran besar buat Dafi agar lebih berhati-hati.,dan berharap agar masyarakat tidak memberi persepsi negatif terhadap semua artis kerana hakikatnya tidak semuanya begitu.

*NAK BUAT MACAM MANAKAN INILAH KISAH PELAKON TERSEBUT , MYBE ADA ORANG YANG SAJA BUAT MACAM TU ..
*SABAR JE LA DAFI ... 

No comments:

Post a Comment